Over ons

Hallo, welkom bij familiebedrijf Stoffers. De plek om jouw financiële zaken te regelen. Of het nu gaat om een eenvoudige inboedelverzekering of een complexe hypotheek bij echtscheiding; een financieel advies is en blijft maatwerk. Met meer dan 40 jaar ervaring weten we hoe we jou een passend advies kunnen geven gericht op hetgeen dat jij écht belangrijk vindt. Wij luisteren naar jou.

Ons kent ons.

Bij ons loop je binnen wanneer het jou uitkomt. Dat vinden we belangrijk. We maken tijd voor jou en geloven in persoonlijke aandacht. Bij ons krijg je de service die je mag verwachten. Misschien kennen we elkaar wel al. Want als lokale speler kennen we de regio en de mensen die hier wonen als geen ander. We weten wat er leeft en speelt. Dat maakt alles voor ons, maar ook voor jou, een stuk makkelijker. Fijn hè?

Je wordt onderdeel van ons verhaal.

Het liefst gaan we een langdurige relatie met je aan. Gewoon omdat we daarin geloven en daar veel waarde aan hechten. Je legt tenslotte niet zomaar je financiële huishouding op tafel, dat begrijpen we. Vertrouwen is dus alles bij Stoffers. Daar begint het bij. We leren elkaar kennen. Want als we je kennen, kunnen we je makkelijker helpen. Samen gaan we om tafel en maken we duidelijke afspraken. En die komen we na. We doen wat we zeggen, want we houden niet van verrassingen.

Dit alles doen we samen met een vast team.

Nieuwsgierig naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem dan contact met ons op en plan een geheel vrijblijvende afspraak.

Jan Stoffers

Oprichter & familieman
Aan pensioen doet hij nog niet. Als oprichter van het familiebedrijf, doet Jan niets liever dan maatwerk leveren en zijn klanten objectief adviseren. Nog steeds weet hij als geen ander hoe een complexe financiële oplossingen om te zetten in begrijpelijke taal. Zodat de klant weet waar hij het over heeft. Hij is daar waar het werk wordt uitgevoerd. Om zijn team aan te sturen, maar ook om de klant te woord te staan. Daar gaat zijn hart nog iedere dag sneller van kloppen. Hij gelooft in de kracht van een persoonlijk gesprek. Om de klant beter te leren kennen en de service te geven die hij of zij verdient. Tussen de bedrijven door, draagt hij met liefde zijn kennis over op zijn zoon Jory. Die, als het zover is, het bedrijf zal overnemen.

Jory Stoffers

Challenge acceptor
“Saai, de hele dag achter zo’n computer zitten,” dat is wat Jory dacht toen zijn vader hem vroeg om in het bedrijf te komen werken. Toch waagde hij een sprong in het diepe. Spijt heeft hij nooit gehad. Voor Jory is elke dag een nieuwe uitdaging. Dat krijg je als je een beroep uitvoert dat veelzijdig is en vereiste kennis vraagt. Klanten helpen met hun financiële vraagstukken en hen begeleiden bij de aan- of verkoop van hun woning, inmiddels doe hij niets liever. Door zijn kennis te delen en zijn klanten als het ware op te leiden, is hij ervan overtuigd dat zijn klanten uiteindelijk hun eigen financiële keuzes kunnen maken. Hij maakt het verschil met de kleinste details.

Bea Stoffers-Crommentuijn

Zonnetje in huis
Oorspronkelijk komt ze uit Brabant, maar inmiddels is ze een bekend gezicht in Elsloo. Samen met haar man Jan opende Bea de zaak. Vanuit de thuiszorg belandde ze in de financiële wereld. Twee totaal verschillende werelden, althans dat zou je denken, maar Bea kon nog altijd doen wat ze het liefst doet: werken met mensen. Ze heeft persoonlijke aandacht voor iedereen. Al jaren is ze verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden. Hoewel de komst van de kleinkinderen haar hebben doen besluiten minder te gaan werken, is ze nog altijd even betrokken. Grote kans dat je haar dan ook ergens op de werkvloer vindt. Het liefst samen met haar collega’s, want dan is ze op haar best.

Angeline Peters-Danklof

Spin in het web

Voor Angeline is een dag zonder mensen, een dag niet geleefd. Ze helpt haar klanten zo goed en zo persoonlijk mogelijk. Elke tevreden klant voelt voor haar als een overwinning. Op kantoor is ze de verbindende factor. Spreek je haar niet aan de telefoon, dan komt er wel een mail van haar binnen. De mannen op kantoor kunnen niet zonder haar. Net als een spin, is ze de baas over haar web. Vaak handelt ze de zaak al af, voordat het naar iemand anders gaat. Want de kennis en ervaring, die heeft ze.

Maurice Pauwels

Helpende hand

Een particuliere of zakelijke klant: voor Maurice maakt het niet uit. Zolang hij maar financieel advies kan geven. Gewoon op kantoor of bij de klant thuis. Als financieel adviseur adviseert hij over verzekeringen, hypotheken en inkomensvoorzieningen. Dan is hij op zijn best. Hij luistert graag naar de wensen van de klant, zodat hij de financiële en fiscale mogelijkheden op een rijtje kan zetten en zijn klant op de juiste manier kan adviseren. Ook zet hij graag zijn tanden in nieuwe dingen. De financiële wereld verandert tenslotte continu en daar is hij zich maar al te goed van bewust. Waar Maurice ook mee bezig is, hij past zijn vakkennis op alle mogelijke manieren toe. Om zijn klant
optimaal te kunnen helpen.

Geert Verschueren

Advies met een glimlach

Het persoonlijke contact met de klant, het gevoel dat hij iets voor de klant kan betekenen, daar krijgt Geert energie van. Zeker op het gebied van hypotheken heeft hij een schat aan ervaring. Zo wordt er ook wel gezegd: “krijgt Geert het niet geregeld dan kan het ook echt niet”. Hij is pas tevreden als de klant tevreden is. In zijn vrije tijd is Geert actief met muziek maken en zingen. Zijn muziek is geliefd in de provincie dus wellicht dat je hem kent van de carnavalsgroep “de Toddezèk”. Op kantoor zorgt hij ook voor een vrolijke noot en dat brengt veel gezelligheid met zich mee. Hij is erg leergierig en zoekt hij graag het een en ander tot de bodem uit om zo zijn kennis te verbreden. Zoals hij zelf zegt, kennis is macht! Geert voelt zich, na de nodige omzwervingen, goed thuis bij de Stoffers-familie en zoals hij zelf in een van zijn liedjes zingt “Heej bliëf ik plekke”.

Nancy Vranken

Een glimlach kost niets
Dat is de instelling van onze Nancy. Zij zal bijna alles doen om de klant met een fijn gevoel naar huis te laten keren. Stapt u ons kantoor binnen zult u het eerst Nancy zien met een vriendelijke lach op haar gezicht. Zij zal u helpen met de dagelijkse bankzaken en verzekeringen. Maar ook voor andere vragen zal zij zorgen dat u door de juiste medewerker wordt geholpen. Belt u ons en hoort u een vriendelijke stem aan de telefoon dan is de kans dat u met Nancy spreekt zeer waarschijnlijk. Klantbehandeling met net dat beetje meer past goed bij haar. Met haar jarenlange ervaring als aanspreekpunt zal zij altijd haar uiterste best doen om een antwoord op al uw vragen te hebben of te zoeken. Staat u bij haar aan de balie zult u merken dat een glimlach inderdaad niets kost….en glimlach gerust terug.